سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بازی فکری لباس حاضری

همیشه کار برای لباس و دنیای مد سخت است و شرایط خاص خودش را دارد و باید سعی کنیم که ایده های ناب را برای این شغل در نظر بگیریم. کار های فشن و مد و طراحی لباس جز سخت ترین کارها است ولی باید دانست که لذتی هایی وجود وقتی برای برند خاصی طراحی می کنی یا آن را به روی صحنه می آوری.

در بردگیم Pret A Porter شما در نقش شرکت های فشن تلاش میکنند تا از کارها و کلکسیون جدید خود در جشنواره های مختلف رونمایی کنین و شهرت و درآمد کسب کنین.

در طول بازی هر یک از بازیکن ها برندش به یک نوع لباس شهرت دارد و زمانی که بتونه از اون مدل لباس در هر کدام از جشنواره ها رونمایی کنه امتیاز ترند (مد) رو میگیره.

در این بازی بازیکنان شعبه ها و فروشگاه های جدید باز میکنن، نیروهای جدید استخدام می کند و سعی میکنن تا توانایی های جدیدی به دست بیارن. بازی در چند راند انجام میشه و در طول هر راند بازیکنان با استخدام نیروهای متخصص، گسترش اتاق ها و امکانات شرکت خود، بستن قراردادهای همکاری و تهیه الیاف درجه 1 و درجه 2 خودشون رو برای جشنواره های آخر ماه آماده میکنن که در این جشنواره ها بازیکنان بر اساس تنوع لباس های رونمایی شده، کیفیت اونا، محبوبیت مردمی برندشون و ترند بودن مدل لباس هاشون پول بدست میارن.

بازی به همین منوال ادامه پیدا میکنه و در نهایت در انتهای بازی بازیکنی که بیشترین پول رو داشته باشه برنده بازی میشه.

Pret a porter یه بازی 2-4 نفره و ترکیبی منحصر به فرد از استراتژی اقتصاد عمیق و تعامل مستقیمه که توی اون در هر دور بازی با استخدام کارکنان مختلف، ساختمانها و بستن قراردادهای مختلف میتونین هر بار شرکت منحصر به فرد خودتون رو بسازین.

جوایز و افتخارات:

  • 2020 Origins Awards Best Board Game Nominee

  • 2012 International Gamers Award – General Strategy: Multi-player Nominee

  • 2011 Gra Roku Game of the Year Nominee

 

منبع: وبلاگ چت رنگ