سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تسهیلات ویژه ایرانسل برای خریداران آنلاین سیم کارت

نقش تکنولوژی و فناوری در زندگی مدرن امروزی آنقدر پررنگ می باشد که نبودن آن حتی برای لحظاتی کوتاه می تواند بسیار سخت و خسته کننده باشد. پیشرفت تکنولوژی نه تنها باعث آسان تر شدن کارها بلکه سرعت انجام امور را نیز بهبود قابل ملاحظه ای بخشیده است.

پیش از شیوع ویروس کرونا، حرکت جهان به سمت الکترونیکی شدن، برای بسیاری از صاحبان امور پذیرفته شده و منطقی بود ؛ ولی اکثر افراد هم چنان به انجام کارها به روش سنتی و قدیمی راغب تر بوده و ترجیح می دادند به جای نشستن پای کامپیوتر یا لپ تاپ با صرف وقت و هزینه بیشتر به مراکز ارائه خدمات و یا فروشگاه ها مراجعه کرده و به صورت حضوری کارهای خود را مدیریت کنند. ولی پاندمی کرونا و قرنطینه اجباری سبب گردید که همگان خیلی سریع تر دنیای الکترونیکی و دیجیتال را بپذیرند و با اعتماد به آن، از مزایای خاص خریدهای اینترنتی بهره مند گردد.

ایرانسل به عنوان اولین و معتبرترین اپراتور دیجیتال در کشور که همواره در ارائه طرح های متنوع پیشتاز بوده است، تلاش کرده است تا در این دوران مشترکین خود را تنها نگذاشته و با فراهم کردن زمینه های یک خرید آسان و ارزان، آسودگی خاطر کاربران را فراهم آورد.

در طرح فروش ویژه سیم کارت های ایرانسل، این اپراتور امکان خرید و ارسال رایگان سیم کارت اعتباری، دائمی با پیش شماره 0900، سیم کارت حرفه ای، سیم کارت دانش آموزی کوشا، و سیم کارت ویژه مودم اینترنت پرسرعت ( TD-LTE) را به صورت آنلاین فراهم کرده است. البته در فروشگاه های آنلاین ایرانسل همیشه امکان خرید آنلاین سیم کارت با هزینه ارسال 295 هزار ریال وجود داشته است، ولی این بار ایرانسل با حذف هزینه ارسال، خدمت ویژه ای را به مشتریان خود ارائه داده و سیم کارت های خریداری شده در این طرح را به صورت صددرصد رایگان با پست به آدرس خریدار ارسال می نماید.

علاقمندان به این طرح می توانند با مراجعه به فروشگاه آنلاین ایرانسل ، در بخش خرید سیم کارت، ابتدا نوع سیم کارت مورد نظر خود را به همراه بسته اولیه مربوطه انتخاب و سپس با پرداخت هزینه سیم کارت، آن را خریداری نمایند.

ایرانسل به عنوان رکورددار سرعت اینترنت در ایران، در طول سالها تلاش نموده است که تمامی خدمات خود مانند خرید بسته های اینترنت ثابت و همراه، خرید شارژ، پرداخت قبض، مودم اینترنت ثابت و همراه، شرکت در حراج شماره های رند، تجهیزات خانه هوشمند و .... را در فروشگاه های خود به صورت آنلاین ارائه دهد که این امر در شرایط پاندمی نقش موثری در حفظ فاصله اجتماعی ایفا کرده است.

منبع: وبلاگ رندباز