سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جشنواره جمعه های رویایی سیم کارت های اعتباری دانشجویی همراه اول

آنچه که مسلم است اپراتورهای فعال در ایران تلاش نموده اند تا در هر شرایطی با ارائه خدمات و سرویس های ویژه مشترکین خود را افزایش داده و آنها را به کاربرانی وفادار تبدیل کنند. طراحی و معرفی سیم کارت های مخصوص اقشار مختلف جامعه که کاملا مطابق با نیازها و کارکردهای طیف خاص و گسترده ای از جامعه می باشد، یکی از بهترین و متداول ترین روش های اپراتورها برای جذب مخاطب در سال های اخیر است. سیم کارت هایی با عناوین مختلف مانند سیم کارت دانش آموزی، سیم کارت جوانان، سیم کارت دانشجویی و ... از مهمترین سیم کارت هایی هستند که طرفداران خاص خود را داشته و با استقبال بی نظیری از سوی کاربران روبرو شده است.

همراه اول به عنوان بزرگترین اپراتور فعال در کشور نخستین بار سیم کارتهای اعتباری دانشجویی را مخصوص دانشجویان در مهر ماه سال 92 عرضه کرد. به دلیل مزایای خاص و فراوان، این سیم کارت به سرعت در بین دانشجویان گسترش پیدا کرد و قشر عظیمی از این جامعه را تحت پوشش خود قرار داد.

با شیوع ویروس کرونا و شروع تغییرات اساسی در شیوه های آموزشی، دانشجویان علاوه بر ارسال پیامک، برقراری ارتباط و استفاده روزمره از اینترنت برای شرکت در کلاس های مجازی نیز باید از اینترنت استفاده می کردند که قطعا هزینه های آنها را چند برابر می کرد. در این شرایط همراه اول با ارائه سیم کارت های اعتباری دانشجویی بسیار ارزان و اقتصادی نه تنها همراهی خود را با دانشجویان بیشتر کرد بلکه توانست گامی اساسی و مهم در جهت تحقق عدالت آموزشی بردارد.

دانشجویانی که در این بازه دو ساله از سیم کارت های دانشجویی همراه اول بهره برده اند به یقین می دانند هزینه ی این سیم کارت اعتباری همراه اول به مراتب کمتر و اقتصادی تر از باقی سیم کارت های موجود در بازار می باشد. برای بهره مندی از خدمات و تعرفه های سیم کارت های اعتباری دانشجویی، دانشجویان متقاضی می توانند با حضور در تمامی مراکز فروش و خدمات همراه اول با ارائه کارت دانشجویی نسبت به خرید این سیم کارت اقدام نمایند. البته امکان خرید این سیم کارت در فروشگاه های آنلاین همراه اول با ارسال رایگان نیز فراهم می باشد.

 

مزایای سیم کارت های دانشجویی همراه اول

 

1.     قیمت ارزان تر سیم کارت های اعتباری دانشجویی

قیمت سیم کارت های اعتباری دانشجویی همراه اول در حال حاضر 20 هزار تومان می باشد که این قیمت با شروع سال تحصیلی جدید دانشجویی با 50 درصد تخفیف و فقط با 10 هزار تومان در اختیار دانشجویان قرار می گیرد. علاوه بر این سیم کارت های دانشجویی همراه اول از 4 هزار تومان اعتبار اولیه و 10 هزار تومان هدیه اولین شارژ نیز بهره مندند.

 

2.     بسته خوشامد سیم کارت های اعتباری دانشجویی

کاربران سیم کارت های اعتباری دانشجویی بعد از فعال سازی از یک گیگ اینترنت یک ماهه، صد دقیقه مکالمه درون شبکه رایگان یک ماهه و 24 گیگ اینترنت 6 ماهه نیز بهره مند خواهند بود.

 

3.     یکسان بودن تعرفه مکالمات سیم کارت اعتباری دانشجویی

تعرفه کلیه مکالمات درون شبکه، استانی، بین استانی سیم کارت های دانشجویی در تمامی ساعات شبانه روز ( ساعات اوج مصرف یا غیر اوج ) ثابت می باشد.

در مقام مقایسه تعرفه تماس از سیم کارت عادی همراه اول با سیم کارت اعتباری و سیم کارت دائمی دیگر اپراتورها ( ایرانسل، رایتل و همراه اول ) دقیقه ای 899 ریال می باشد که این هزینه برای سیم کارت های اعتباری دانشجویی 549 ریال در نظر گرفته شده است.

 

4.     تخفیف ویژه ارسال پیامک در سیم کارت های اعتباری دانشجویی

هزینه ارسال پیامک در سیم کارت های دانشجویی نسبت به سیم کارت های معمولی ارزان تر بوده و ارسال پیامک مابین سیم کارت های دانشجویی نیز از تخفیف ویژه نسبت به تعرفه های داخل شبکه برخوردار است.

در حال حاضر هزینه ارسال پیامک از سیم کارت همراه اول (از نوع عادی) به تمامی اپراتورها به زبان فارسی 106 و به زبان انگلیسی 264 ریال می باشد، حال آن که این هزینه ارسال پیامک میان سیم کارت های دانشجویی به زبان فارسی 87 ریال و به انگلیسی 216 ریال می باشد.

 

5.     هدایای مناسبتی و فصلی

یکی از خاص ترین خدمات همراه اول برای سیم کارت های اعتباری دانشجویی؛ هدایایی است که این اپراتور هر بار به بهانه های مختلف مانند اعیاد ملی و مذهبی، روزهای خاص و .... به مشترکین اعتباری سیم کارت های دانشجویی خود می دهد و تلاش می کند تا با شارژ مجدد سیم کارت ها یا کاهش تعرفه ها، از هزینه های آنها بکاهد.

در حال حاضر یکی از طرح های مناسبتی همراه اول، هدیه روز دانشجو و جشنواره جمعه های رویایی می باشد.

 

هدیه 250 هزار تومانی به مناسبت روز دانشجو

همراه اول به مناسبت فرارسیدن روز دانشجو به کلیه مشترکین فعلی و جدید سیم کارت های اعتباری دانشجویی و سیم کارت دائمی جوانان اعتبار 250 هزار تومانی هدیه می دهد. این اعتبار هدیه که " آکادمی همراه" نام گرفته است تا پایان آذر ماه اعتبار داشته و به صورت خودکار به اعتبار سیم کارت های دانشجویی و جوانان اضافه می شود.

برای دریافت این اعتبار متقاضیان جدید سیم کارت های دانشجویی و جوانان باید با مراجعه به مراکز فروش و خدمات اپراتور اول و یا فروشگاه های آنلاین همراه اول به آدرس Shop.mci.ir نسبت به خرید سیم کارت اقدام نموده و حداکثر تا 4 روز بعد نسبت به فعال سازی سیم کارت خریداری شده اقدام نمایند.

مشترکین فعلی سیم کارت های اعتباری دانشجویی و دائمی جوانان نیز باید ابتدا در سایت آکادمی همراه اول به آدرس www.hamrah.academy ثبت نام نمایند تا این اعتبار 250 هزار تومانی به صورت خودکار به آنها تخصیص یابد.

سیم کارت های اعتباری دانشجویی همراه اول صرفا به دانشجویان و فقط یک بار به آنها تعلق می گیرد. سیم کارت جوانان نیز مختص رده سنی 18 تا 30 سال می باشد .

 

جشنواره جمعه های رویایی همراه اول

در این جشنواره همراه اول تلاش نموده است تا با ایجاد شرایط و امتیازات جدید، سیم کارت های دانشجویی خود را با شرایطی استثنایی در اختیار دانشجویان قرار دهد. جشنواره جمعه های رویایی همراه اول مختص مشترکین سیم کارت های دانشجویی همراه اول می باشد که این فرصت را به خریداران جدید و دارندگان فعلی این نوع سیم کارت می دهد تا با فعال سازی رایگان در این جشنواره شرکت نمایند. این جشنواره که تا پایان اسفند 1400 ادامه دارد از مزایا و شرایط خاصی برخوردار می باشد.

 

مزایای جشنواره جمعه های رویایی

 

فعال سازی رایگان

مشترکین سیم کارت های دانشجویی همراه اول می توانند با شماره گیری کد دستوری #44*10* طرح جمعه های رویایی را برای سیم کارت خود به صورت رایگان فعال سازند.

 

مکالمه رایگان نامحدود

دانشجویانی که در این جشنواره شرکت نمودند، در روزهای جمعه می توانند به صورت نامحدود تماس رایگان داشته باشند.

 

زمان مکالمه نامحدود

در این جشنواره دانشجویان در روزهای جمعه می توانند از مدت زمان مکالمه نامحدود نیز بهره مند شوند

منبع: وبلاگ رندباز