سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فرصتی استثنایی برای رایتلی شدن

از همان زمان اختصاص مجوز به اپراتور رایتل در سال 86، به دلیل عملکرد خوب اپراتورهای همراه اول و ایرانسل، نحوه فعالیت این اپراتور در هاله ای از ابهام قرار داشت و خیلی ها موافق صدور چنین مجوزی نبودند. ترس از عدم موفقیت این اپراتور وابسته به تامین اجتماعی سبب شد که حق انحصاری ارائه سیم کارت نسل سوم تا پایان شهریور 1393 به رایتل تعلق گیرد که در این بازه زمانی چندان موفق عمل نکرد و خیلی زود با بدهی 2 هزار میلیاردی مواجه گردید.

از سال 98 با تغییر در مدیریت رایتل، تحولات اساسی و فوق العاده ای در عملکرد این اپراتور مشاهده شده که با تکیه بر ایده های خلاقانه و نیروی انسانی کارآمد توانست علاوه بر درآمدزایی، تعداد مشترکین جدید خود را تا 33 درصد افزایش دهد.

عملکرد اپراتور رایتل در دوران سخت پاندمی کرونا نیز بسیار درخشان بوده و رشد 29.30 درصدی تعداد مشترکین رایتل در سال 1400 شاهدی است بر این مدعا. این رشد به خوبی نشان می دهد که رایتل در برهه مواجه با معضل کرونا به خوبی توانسته با ارائه طرح ها ی متنوع به همراه تعرفه های اقتصادی و ارزان، رضایت خاطر مشتریان خود را جلب کرده و تعدادشان را روز به روز افزایش دهد. پیشرفت چشمگیر رایتل در این بازه زمانی کوتاه و ورود این اپراتور به بورس هم از دیگر تغییرات صعودی و مثبت این اپراتور موفق بوده است.

با توجه به اعلام مدیرعامل رایتل که" سال آینده را با افزایش درآمد رایتل و رضایت مندی مشتری پیش خواهیم برد " تلاش های این اپراتور شکل و شمایل دیگری به خودش گرفت و رایتل با ارائه به صرفه ترین خدمات ارتباطی در کشور مشهور گردید. مثلا مکالمه درون شبکه این اپراتور تنها 7 تومان برای هر دقیقه می باشد که کمترین تعرفه را دربین اپراتورها دارد. اینترنت آزاد برای هر گیگابایت برای مشترکین رایتل فقط 4 هزار تومان می باشد که این رقم عملا مشترکین رایتل را از خرید بسته بی نیاز می سازد.این اپراتور با تلاش و برنامه ریزی های جدید، توانسته گام های موثری در جهت افزایش رضایت مشتری برداشته و خود را به عنوان یک اپراتور" همراه همدل" به همه مشترکین ثابت کند.

در حال حاضر طرح X50 رایتل یک فرصت استثنایی برای علاقمندان به این اپراتور می باشد که بار دیگر از کمترین تعرفه و بیشترین خدمات بهره مند گردند. متقاضیان این طرح می توانند با پرداخت تنها 100 هزار تومان یک سیم کارت دائمی رایتل ( پیش شماره 0920) با شماره دلخواه خود خریداری نموده و از هدایای بسیار فوق العاده این طرح لذت ببرند.

 

هدایای طرح شامل 

·        یک سیم کارت هدیه رایگان

·        50 گیگابایت اینترنت

·        1000 دقیقه مکالمه درون شبکه و 500 دقیقه مکالمه برون شبکه

·        1000 عدد پیامک درون شبکه و 500 عدد پیامک برون شبکه

 

علاقمندان به این طرح می توانند با مراجعه به وبگاه رایتل به آدرس https://reg. rightel.ir و یا به صورت حضوری از فروشگاه ها، باجه های رایتل و یا نمایندگان فروش وخدمات رایتل نسبت به خرید این سیم کارت دائمی اقدام نمایند.

منبع: وبلاگ رندباز