سفارش تبلیغ
صبا ویژن

همراه اول و سیم کارت های دائمی و اعتباری دانشجویی

همیشه وقتی به  ماه شهریور میرسیدیم حال و هوای عجیبی بود و خیلی ها خوشحال بودن که قراره دوباره از مهر به مدرسه و دانشگاه بروند ولی از شروع پاندمی کرونا همه مدارس و دانشگاه  تعطیل شد و یه صورت مجازی از سر گرفته شد در این یک سال اپراتور ها سعی کردند که حامی آموزش باشند و تا کسی ضرر نبیند و بتواند تحصیلات خود را ادامه دهند و باعث پیشرفت خود شوند.

 مبرهن است استفاده از شبکه های مجازی آموزش، بیش از هرچیز نیازمند استفاده از امکاناتی مانند اینترنت می باشد. به همین منظور، اپراتورهای مختلف با هدف ارتقای هویت دیجیتال و حرکت در مسیر حامیانه سعی کردند تا با ارائه طرح های مختلف در کنار کاربران خود بوده و با ارائه اقداماتی این مسیر را برای آنها هموارتر سازند.

همراه اول به عنوان یکی از اولین های این عرصه، با نزدیک شدن سال تحصیلی جدید طرح ویژه "جوانان" و "دانشجویان" را با هدف آماده سازی زمینه های تحصیل عادلانه علم و دانش معرفی کرده است.

 

سیم کارت جوانان

 

طرح سیم کارت جوانان که شامل تمام افراد 18 تا 30 ساله می باشد، با قیمت ویژه و بسته های خوش آمد گویی جذاب در اختیار خریداران قرار می گیرد. سیم کارت های دائمی این طرح با قیمت 60 هزار تومان، به همراه بسته خوش آمد عرضه می گردد. بسته خوش آمد این طرح که از ماه دوم فعال می گردد شامل 10 گیگابایت اینترنت 30 روزه به مدت چهار ماه ( هر ماه 5/2 گیگابایت ) می باشد.

 

سیم کارت دانشجویی

 

سیم کارت های دانشجویی همراه اول نیز در کلیه مراکز فروش و خدمات همراه اول با تخفیف 50 درصدی در اختیار دانشجویان قرار خواهد گرفت.

همراه اول نه تنها با تخفیف در قیمت سیم کارت سعی کرده است حمایت خود از دانشجویان را نشان بدهد؛ بلکه این سیم کارت ها، از تخفیف برقراری مکالمه و ارسال پیامک بین سیم کارت های دانشجویی نیز برخوردار هستند. علاوه بر این مکالمه رایگان درون شبکه در روزهای جمعه یکی دیگر از خدمات هیجان انگیز این سیم کارت های همراه اول می باشد.

بسته خوش آمد گویی سیم کارت همراه اول نیز شامل 24 گیگابایت اینترنت به مدت 6 ماه ( هر ماه 4 گیگابایت )، یک گیگابایت اینترنت یک ماهه، 100 دقیقه مکالمه درون شبکه یک ماهه، 4 هزار تومان اعتبار اولیه و 10 هزار تومان هدیه نخستین شارژ ( برای سیم کارت های اعتباری دانشجویی ) خواهد بود.

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز