سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بازی رومیزی Game Of Thrones : Hand Of The King

از زمانی که دست راست پادشاه مرده است همه خاندان ها در وستروس تلاش می کنند که هر جوری شده است بشنوند دست راست پادشاه تا خاندان خود را مطرح کنند.در وستروس همه منتظر اعلام این هستند که پادشاه دست راست خود را به مردم معرفی کند تا همگان آن را بشناسند.

در بازی فکری تاج و تخت یا گیم اف ترونز ( دست پادشاه ) ، داستان بازی از این قراره که پادشاه، 7 تا خاندان معروف وستروس رو در یک میهمانی جمع کرده و در این مهمانی قصد داره جانشین یا به عبارتی دیگه دست راست خودش رو از میان بازیکنان در داخل بازی معرفی بکنه. بازیکنان در طول بازی باید سعی کنند که با متحد شدن با اکثریت 7 خاندان موجود در وستروس، عنوان دست پادشاه را از سایر رقبا بدزدند و برنده بازی شوند. در این بین بازیکنان با استفاده از کاراکتر واریس که معتمد تمامی بازیکنان و خاندان های داخل مهمونیه، سعی بر مذاکره با خاندان های موجود در بازی دارند.

قبل از شروع بازی، کارت های شخصیت 7 خاندان رو به صورت تصادفی بر زده و یک فضای 6 در 6 می سازیم. سپس  هر بازیکن در نوبت خود واریس رو در یکی از جهات عمودی یا افقی حرکت داده و در مکانی ثابت میکند. در اون مکان، بازیکن حق داره تمامی کارت های کاراکتر های از اون خانواده که در طول مسیر حرکت از آن ها عبور کرده رو برای خودش برداره. زمانی که یک بازیکن آخرین کارت شخصیت یک خانواده رو برداره، میتونه یکی از کارت های همراه که به تعداد 6 عدد در کنار فضای بازی چیده شده برداشته و از قابلیت اون استفاده کنه. در بردگیم گیم آو ترونز هر زمان که شما کاراکتری از یک خانواده را بر میدارید بلافاصله توکن حمایت اون خونواده هم برداشته و در جلوی خودتون قرار می دید؛ زمانی که یک بازیکن به تعداد مساوی یا بیشتر از شما از آن خاندان کارت کاراکتر جمع آوری بکنه، توکن رو از شما پس می گیره. در نهایت بازی زمانی تموم میشه که کاراکتر واریس در هیچ جهتی قادر به حرکت کردن نباشه و دیگه نتونه حرکت کنه.

game of thrones یه بازی کارتی هست که به درد دورهمی ها میخوره و توی اون باید بیشترین تعداد خاندان رو با خودتون همسو کنید. حالا وقتشه که در نبود پادشاه، شما به تخت آهنی تکیه بزنید…

 

منبع: وبلاگ چت رنگ