سفارش تبلیغ
صبا ویژن

همراه اول و بسته های اینترنتی مقرون به صرفه

با توجه به طیف گسترده استفاده کنندگان از فضای اینترنت، اپراتور همراه اول تلاش نموده تا با ارائه بسته های اینترنت همراه با زمان ها و حجم های متفاوت پاسخگوی همه مشترکین اعتباری و دائمی خود باشد. بسته های کوتاه مدت، ماهانه، بلند مدت، نامحدود شبانه، صبحانت، ویژه مشترکین جدید و ... نمونه هایی از پیشنهاد های هیجان انگیز همراه اول است که عملا همه کاربران را تحت پوشش قرار می دهد.

 

همه بسته های اینترنت همراه اول از قوانین و مقرراتی پیروی می کنند که بهتر است مشترکین قبل از فعال سازی بسته ها نسبت به آنها آگاهی کامل داشته باشند:

 

1.     قیمت هر یک از بسته ها بدون احتساب مالیات می باشد.

2.     هزینه خرید بسته برای مشترکین دائمی بر روی قبض خواهد آمد و برای مشترکین سیم کارت اعتباری از شارژ کسر می گردد.

3.     در زمان فعال سازی بسته مبلغ 9% مالیات ارزش افزوده از اعتبار مشترکین سیم کارت های اعتباری همراه اول کسر می گردد.

4.     ترافیک مصرفی در صفحات منتخب داخلی با 50% تخفیف برای کلیه مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری محاسبه می گردد.

 

بعد از آگاهی از قوانین و مقررات، شناخت کامل ویژگیهای هر بسته می تواند کمک فراوانی به مشترکین در انتخاب بسته ارزان تر نماید. بنابراین مشترکینی که علاوه بر مدیریت هزینه به دنبال اینترنت پرسرعت نیز می باشند، لازم است کلیه بسته های همراه اول اعم از بسته های آلفا + ، بسته های ساعات مشخص و بسته های همراهی را به درستی بشناسند.

بسته های آلفا +، بسته های ساعات مشخص و بسته های همراهی هر کدام از زیر شاخه هایی تشکیل می شوند که به شرح ذیل می باشند:

 

·        بسته های آلفا +

 

بسته های کوتاه مدت همراه اول

بسته های یک روزه و هفت روزه همراه اول در گروه بسته های کوتاه مدت قرار می گیرند و از آنجا که فاقد تمدید خودکار می باشند در صورت پایان یافتن مدت اعتبار و یا حجم بسته باید دوباره خریداری تمدید گردند. در صورت عدم تمدید مصرف اینترنت مشترک با تعرفه عادی محاسبه می گردد.

 

بسته های بلند مدت همراه اول

بسته های بلند مدت همراه اول که شامل ماهانه، دو ماهه، سه ماهه، چهار ماهه، شش ماهه و یک ساله می باشند ، به دلیل عدم قابلیت تمدید خودکار در صورت پایان یافتن حجم بسته و یا مدت زمان اعتبار به پایان می رسند.

 

بسته های ماهانه همراه اول

بسته های 30 روزه همراه اول که معمولا دارای ترافیک هدیه صبحانت ( قابل استفاده در بازه زمانی 6 صبح تا 12 ظهر ) هستند، در این گروه قرار می گیرند. این بسته ها دارای رزرو خودکار می باشند و بعد از پایان یافتن مدت اعتبار یا حجم بسته به صورت خودکار تمدید می گردند. البته اگر مشترکین تمایلی به تمدید بسته ندارند می توانند پس از پایان یافتن مدت زمان بسته ، با ارسال کد دستوری #18*100* تمدید خدوکار بسته را لغو نمایند.

ارسال کد دستوری #18*100* در زمان اتمام حجم بسته، حتی اگر حجم هدیه صبحانت باقی مانده باشد نیز تمدید خودکار بسته را لغو می کند.

 

·        بسته های ساعات مشخص

 

این بسته ها که برای مشترکین خاص همراه اول طراحی شده است، در بازه زمانی خاصی از شبانه روز قابل مصرف می باشد. بنابراین مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول و اعتباری آن که معمولا در ساعات اولیه صبح و یا ساعات پایانی شب، مصرف اینترنت بیشتری دارند، می توانند از این بسته ها بهره مند گردند.

 بسته های نامحدود شبانه و بسته های صبحانت همراه اول در این گروه قرار می گیرند.

 

بسته های نامحدود شبانه

به منظور افزایش رضایت مشترکین ، همراه اول بسته نامحدود شبانه قابل استفاده در بازه زمانی 1 بامداد تا 11 صبح را برای تمامی مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری خود طراحی و معرفی نموده است که مشترک می تواند در یک زمان فقط یک بسته نامحدود شبانه را فعال نماید. در صورتی که مشترک هر یک از بسته های آلفا+ را با این بسته فعال نماید، در ساعات تعیین شده ( 1 بامداد تا 11 صبح) اولویت مصرف با بسته نامحدود شبانه می باشد.

این بسته فاقد تمدید خودکار حجمی یا زمانی بوده و در صورت پایان یافتن حجم یا مدت زمان اعتبار در صورت تمایل باید دوباره تمدید گردد.

 

بسته های صبحانت

این بسته ها با بازه زمانی 6 صبح تا 12 ظهر از آن نوع بسته های هیجان انگیزی است که قابلیت فعال سازی با سایر بسته های اینترنت همراه اول را داشته و مشترکین سیم کارت های اعتباری و دائمی همراه اول می توانند در یک زمان فقط یک بسته صبحانت را به همراه هر بسته دیگری که تمایل دارند فعال سازند. در صورت فعال سازی همزمان، اولویت مصرف در بازه زمانی 6 صبح تا 12 ظهر با بسته صبحانت خواهد بود.

بسته های صبحانت نیز فاقد تمدید خودکار حجمی یا زمانی می باشند.

 

·        بسته های همراهی

 

در این طرح که همه مشترکین سیم کارت اعتباری همراه اول و دائمی آن می توانند از آن بهره مند گردند، طرحی متناسب با نیاز مشترک و کاملا مختص به او پیشنهاد می شود که متناسب با الگوی مصرف کاربر می باشد.

 بسته های اینترنت همراهی، بسته های مکالمه و بسته های پیامک همراهی در این گروه قرار می گیرند.

 

بسته اینترنت همراهی

در این طرح مشترکین سیم کارت های اعتباری و دائمی همراه اول می توانند بسته اینترنت مختص به خود را داشته باشند. این بسته که  متناسب با الگوی مصرف و قیمتی مقرون به صرفه به مشترک پیشنهاد می گردد از نوع آلفا + و با سرعت بدون مرز می باشد.

امکان رزرو بسته های اینترنت همراهی با روش پرداخت نقدی برای کلیه مشترکین وجود داشته که غیر قابل تغییر می باشد. این بسته ها که قابلیت رزرو خودکار را ندارند ، در درگاه #100* در منوی بسته های یک ماهه، بسته اینترنت قابل مشاهده می باشند.

 

بسته مکالمه همراهی

در این طرح همراه اول به هر یک از مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری خود یک بسته مکالمه یک ماهه متناسب با الگوی مصرف کاربر مشتمل بر دقایق مشخصی از مکالمه درون شبکه ( همراه اول و تلفن ثابت ) پیشنهاد می گردد که قیمتی ویژه و مقرون به صرفه دارد.

 

بسته پیامک همراهی

بسته پیامکی همراه اول که در این طرح به مشترکین سیم کارت های اعتباری و دائمی پیشنهاد می گردد، مختص به آنها و کاملا اقتصادی می باشد و از قوانین خاصی پیروی می کند.

·        مشترکینی می توانند این بسته را فعال کنند که حداقل 12 ماه از تاریخ فعال سازی سیم کارت آنها گذشته باشد.

·        مشترکین می توانند در ماه حداکثر سه بسته پیامک همراهی را فعال کند.

·      بسته پیامک همراهی رزرو خودکار ندارد ولی امکان رزرو بسته توسط مشترک وجود خواهد داشت.

 

در صورتی که مشترکین سیم کارت های اعتباری و دائمی همراه اول تمایلی به خرید بسته نداشته باشند، همراه اول طرح مدیریت مصرف اینترنت تعرفه آزاد را پیشنهاد می دهد که امکان فعال یا غیر فعال سازی سرویس اینترنت تعرفه آزاد را برای کلیه مشترکین فراهم  می کند. بنابراین در صورتی که مشترک بسته اینترنت و یا ترکیبی نداشته باشد با شماره گیری کد دستوری #114*100* مصرف اینترنت با تعرفه آزاد محاسبه خواهد شد.

البته مشترکین می توانند با شماره گیری کد دستوری #113*100* مصرف اینترنت با تعرفه آزاد را غیر فعال می سازد و در صورت نداشتن بسته اینترنت و ترکیبی عملا کاربر اینترنت نخواهد داشت.

منبع: وبلاگ رندباز