سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نحوه خرید شارژ رایتل

aامروزه حضور گوشی های هوشمند توانسته امکانات کاربردی بسیاری را جایگزین عملکرد های سنتی کند . این امکانات میتواند شامل رفع نیاز های ارتباطاتی ما توسط سیم کارت باشد . همانطور که میدانید سیم کارت ها سالیان زیادی است که یکی از بزرگ ترین راه های ارتباطی به طور مکالمه مستقیم ، ارسال پیامک و همچنین مکالمه تصویری و پیامکی از طرق برنامه های داخلی و خارجی  شده است ، به همین علت تمامی اپراتور ها برای مشترکین خود اپلیکیشن هایی را ارائه کرده اند تا کاربران راحت تر به عملکرد های روزمره خود مانند خرید شارژ ، استفاده از اینترنت و ... بپردازند .

رایتل به عنوان سومین اپراتور رایج کشور همانند باقی اپراتور ها اپلیکیشنی را برای مشترکین خود طراحی کرده تا کاربران بتوانند با استفاده از خدمات ارائه شده اپلیکیشن در کمترین زمان عملیات خود را انجام دهند . از جمله خدمات اپلیکیشن رایتل من خرید شارژ است و هدف ما از ارائه این مطلب چگونگی خرید شارژ سیم کارت اعتباری رایتل از روش های گوناگون است . ناگفته نماند که برای خرید شارژ سوپر اپلیکیشن های زیادی وجود دارد و به جز افزایش اعتبار سیم کارت خدمات دیگری را نیز ارائه داده اند .

 

دشواری خرید شارژ به روش سنتی

اگر به یاد داشته باشید در گذشته خرید شارژ بسیار پیچیده و دشوار بود ، به طوری که افراد باید در سرما و گرما به مراکز خرید مراجعه میکردند. یکی دیگر از دشواری ها زمان خرید بود برای مثال برخی از مشترکین به هر علتی در نیمه شب نیاز به شارژ سیم کارت داشتند ولی به دلیل تعطیل بودن فروشگاه ها باید به عابر بانک ها مراجعه میکردند اما مشکل اینجا بود که برخی ها به دلیل همراه نداشتن کارت بانکی مجبور به موکول کردن خرید به روز بعد بودند.

 

نحوه خرید شارژ سیم کارت رایتل با تلفن همراه

اپراتور رایتل  راه های متنوعی را برای خرید شارژ سیم کارت در اختیار مشترکین خود قرار داده است و دیگر لازم نیست از روش های سنتی استفاده کنید و میتوانید در مکان فعلی خود در هر زمانی شارژ خریداری کنید.

روش های خرید شارژ رایتل عبارت اند از :

مراجعه به اپلیکیشن رایتل من

مراجعه به اپلیکیشن تاپ

استفاده از کد دستوری

 

خرید شارژ با استفاده از اپلیکیشن رایتل من

این اپلیکیشن که مختص به اپراتور و مشترکین رایتل است خدمات بسیاری را ارئه داده که یکی از کاربردی ترین آنها خرید شارژ است .

برای خرید شارژ از طریق رایتل من کافیست بعد از ورود و مشاهده آیکون خرید شارژ روی آن کلیک کنید، سپس شماره و مبلغ مورد نظر خود را وارد کنید تا اعتبار سیم کارتتان افزایش یابد.

 

خرید شارژ رایتل از طریق اپلیکیشن تاپ

مشترکین رایتل با دانلود و نصب این اپلیکیشن به روی تلفن همراه خود میتوانند از مبلغ 1/000 تا 50/000 تومان شارژ برای سیم کارت خود خریداری کنند.

برای خرید شارژ رایتل از این روش با لمس کردن آیکون خرید شارژ میتوانید اقدام کنید. سپس شماره مد نظر و مبلغ را وارد کنید و در نهایت سیم کارت رایتل شما شارژ خواهد شد .

نحوه پرداخت هزینه شارژ از طریق کارت عابر بانک شما که حاوی رمز پویا (رمز دوم) است صورت میگیرد . همچنین اپلیکیشن تاپ دارای کیف پول است که میتوانید روزانه، ماهیانه و سالیانه آن را شارژ کنید و از طریق کیف پول تاپ هزینه ها را پرداخت کنید.

 

نحوه خرید شارژ با شماره گیری کد دستوری

یکی دیگر از روش هایی که میتوانید اعتبار سیم کارت رایتل خود را بدون نیاز به اینترنت افزایش دهید استفاده از کد دستوری *789*999# است .

 

منبع:وبلاگ رندباز