سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بسته تخفیفی همراه اول به مناسبت روز پدر

اپراتور همراه اول سالانه مانند دیگر اپراتور ها برای کمک رسانی در عملکرد های مشترکین خود خدماتی را ارائه میکند .اپراتور ها در مراسم و ایام های مختلف هدایا و بسته های تخفیفی را به مناسبت گرامیداشت این مراسم ها در اختیار مشترکین خود قرار میدهند . در حال حاضر همراه اول که اولین اپراتور رایج با بیش از سی سال فعالیت کاری در حوزه خرید و فروش سیم کارت می باشد و  دارای بیشترین مشترک سیم کارت دائمی و سیم کارت اعتباری در کشور است از طرفی برای کاهش هزینه های سیم کارت و از طرف دیگر به مناسبت گرامی داشت ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر برای مشترکین خود بسته های تخفیفی اینترنی ، مکالمه و پیامکی را ارائه داده است . ما قصد داریم در ادامه این مطلب بسته های تخفیفی اپراتور همراه اول را معرفی کرده و نحوه فعالسازی آنها را توضیح دهیم .

 

معرفی بسته های تخفیفی همراه اول به مناسبت روز پدر

همراه اول به مناسبت روز پدر دو نوع بسته تخفیفی را برای مشترکین خود تدارک دیده است

2 گیگابات اینترنت 3 روزه : بسته دو گیگابایتی همراه اول که با اصلاح قیمت های جدید به مدت یک روز با قیمت 11/300  تومان فعال می گردد  به مناسبت گرامی داشت ولادت حضرت علی (ع) با قیمت 10/000 تومان به مدت سه روز به فروش میرسد . ناگفته نماند بسته تخفیفی دو گیگابایتی شامل 200 دقیقه مکالمه میشود. در اصطلاح به این بسته ، بسته ترکیبی میگویند .

6 گیگابایت اینترنت 3 روزه : بسته شش گیگابایتی همراه اول با اصلاح قیمت های بسته اینترنتی به مدت هفت روز با قیمت  26/300 به فروش میرسید . همچنین همراه اول به درخواست مشترکین پس از اصلاح قیمت بسته های اینترنتی بسته شش گیگابایتی به مدت سی روز را ارائه کرد که با قیمت 37/000 تومان عرضه میشود . همراه اول این بسته 3 روزه اش به مناسب روز پدر را 25/000  تومان اعلام کرد. با خرید این بسته 600 دقیق مکالمه به شما تعلق میگیرد .

 

بسته تخفیفی همراه اول به چه کسانی تعلق میگیرد

این بسته به تمامی مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری همراه تعلق میگیرد ولی سوالی که ممکن است ذهن مالکین سیم کارت دائمی همراه اول را درگیر کند این است که آیا سیم کارت های دائمی که نیاز به افزایش اعتبار ندارند و باید در سررسید مشخص شده قبض پرداخت کنند بسته مکالمه به آنها تعلق میگیرد یا خیر ؟ در جواب این سوال لازم است بگوییم زمانی که مشترکین دائمی همراه اول بسته های ترکیبی را خریداری میکنند تا پایان دقایقی که تعیین شده هیچگونه هزینه ی اضافی پرداخت نمیکنند و میتوانند از مکالمه ی در نظر گرفته شده برای این بسته های ترکیبی استفاده کنند.

 

شروع و پایان خرید بسته و نحوه خرید بسته ترکیبی همراه اول

.متقاضیان خرید و فعالسازی بسته تخفیفی روز پدر میتوانند از امروز 4 بهمن ماه تا شنبه 7 بهمن ماه 1402 با شماره گیری #6*100* (ستاره 100 ستاره 6 مربع) اقدام به انجام خواسته خود کنند

 

منبع وبلاگ رندباز