سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نکات مهم در خرید و فروش سیم کارت

در دنیای ارتباطات روز افزون امروز ، سیم کارت ها یکی از اصلی ترین ابزار ارتباطی شناخته می شوند. لازم به ذکر است که سیم کارت به غیر از راه ارتباطی، امروزه جزو شغل های پر در آمد در بازار خرید و فروش محسوب میشود . به جرات میتوان گفت سرمایه گذاری روی سیم کارت میتواند پیشنهاد مناسبی برای افرادی که دارای بودجه کم یا زیاد هستند و تصمیم خاصی را برای نقدینگی خود ندارند می باشند . بدین ترتیب برخی از افراد به سراغ شغل خرید و فروش سیم کارت و یا سرمایه گذاری روی سیم کارت می روند اما متاسفانه بسیاری از افراد به علت توجه نکردن و یا نداشتن اطلاع کافی از نکاتی که در خرید و فروش سیم کارت باید رعایت شود ،  دچار ضرر و زیان های بسیاری میشوند .

 

نکات کلیدی در خرید و فروش سیم کارت

در فرآیند خرید و فروش سیم کارت سه نکته اصلی وجود دارد که ما در ادامه مطلب این نکات را معرفی کرده و راجب هر کدام توضیحات مختصر و مفید خواهیم داد .

محل انجام معامله :

یکی از نکات اساسی در حوزه خرید و فروش سیم کارت انتخاب محل رسمی و معتبر است .زمانی که معاملات سیم کارت در نمایندگی ها یا دفاتر پیشخوان معتبر صورت گیرد هم برای خریدار و هم برای فروشنده اطمینان خاطر ایجاد میکند لذا تمامی مراحل با رعایت قوانین جاری کشور انجام میشود یا به عبارت دیگر  محل معامله معتبر میتواند یک پل ارتباطی قوی و مطمئن بین خریدار و فروشنده فراهم کند.

استعلام مکانی سیم کارت :

استعلام مکانی سیم کارت یعنی سیم کارت متعلق به کدام استان ها می باشد. توجه داشته باشید که این موضوع در تعیین قیمت سیم کارت تاثیر بسزایی دارد به همین علت جزو نکات کلیدی در خرید و فروش سیم کارت است . برای استعلام مکانی سیم کارت میتوانید از طریق چهار رقم اول شماره (پیش شماره) خطوط متوجه این موضوع شوید . برای مثال : 0915 متعلق به شهر خراسان و سیستان و بلوچستان می باشد ، 0914 متعلق به استان آذربایجان و اردبیل است و پیش شماره های دیگر نیز متعلق به استان های دیگر میشود که میتوانید در گوگل پیش شماره سیم کارت را  سرچ کرده و اطلاعات کافی راجع به مکان سیم کارت کسب کنید . ولی  استعلام مکانی سیم کارت های 0912 با دیگر سیم کارت ها تفاوتی دارد . استعلام این نوع خطوط فقط توسط کارشناسان صورت میگیرد و افراد عادی نمیتوانند با مشاهده شماره سیم کارت متوجه شهری که سیم کارت متعلق به آن است شوند .

تعیین قیمت کارشناسی:

همانطور که میدانید امروزه سیم کارت ها همانند طلا ، دلار ، ماشین ، خانه و ... روزانه قیمت های متغیری پیدا میکنند. به همین علت تعیین قیمت در خرید و فروش سیم کارت میتواند باعث جلوگیری از ضرر های مالی شود .

برای  قیمت گذاری  تخصصی و به روز سیم کارت میتوانید به سایت رند باز مراجعه کنید .

کارشناسان رند باز با توجه به سیم کارت های مشابه سیم کارت شما در بازار و همچنین با توجه به رند بودن خطوط و صفر یا کار کرده بودن سیم کارت و ترفند های دیگر  قیمت دقیق شماره سیم کارت را به شما دوستان اعلام خواهند کرد .

 

چه سیم کارتی برای سرمایه گذاری مناسب تر است ؟

در حال حاضر گران ترین سیم کارت ها با پیش شماره 0912 است که متعلق به اپراتور همراه اول می باشد . امروزه در بازار خرید و فروش سیم کارت اکثر افراد به علت سود زیادی که در معاملات این نوع خطوط وجود دارد برای سرمایه گذاری یا خرید و فروش به سراغ سیم کارت های 0912 میروند .

 

منبع : وبلاگ رندباز