سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سیم کارت صفر بخرم یا کارکرده ؟

زمانی که قصد خرید سیم کارت را دارید ممکن است سوالات متفاوتی برایتان پیش بیاید. یکی از مواردی که برای خریداران سوال می شود تفاوت در خرید صفر یا کارکرده میباشد. طبق آخرین آمار امروزه خرید سیم کارت همراه اول اولویت اکثر کاربران است ، به جرات میتوان گفت در این روز ها خطوط اپراتور همراه اول بین مشترکین بسیار محبوب شده که یکی از علت های محبوبیت اپراتور همراه اول وجود سیم کارت هایی با پیش شماره 0912 می باشد . اما نکته ای که وجود دارد گران قیمت بودن این نوع خطوط است به همین دلیل تفاوت قیمت محسوسی بین سیم کارت 0912 کارکرده و صفر وجود دارد .

 

تفاوت بین سیم کارت کارکرده و صفر

سیم کارت های صفر مخابراتی به خطوطی گفته میشود که فعال نشده و به نام نخورده است . همچنین سیم کارت های صفر نباید تماسی را برقرار کرده باشند و هیچ گونه از خدمات ارسال یا دریافت پیامک و اینترنت هم استفاده نشده باشد .

دومین روشی که برای تشخیص سیم کارت صفر از سیم کارت کارکرده است تماس با شماره خطوط است . در این روش لازم است با شماره تلفن مورد نظر تماس بگیرید و اگر پیغام (مشترک مورد نظر در شبکه موجود نمی باشد ) دریافت کردید یعنی سیم کارت صفر است و هنوز فعال نشده .

سیم کارت های کارکرده برای کاربرانی که تردید در خرید سیم کارت کارکرده یا صفر دارند از لحاظ قیمت مقرون به صرفه تر و گزینه بهتری می باشد. اما نکته کلیدی که در این موضوع وجود دارد تعداد تماس ها و پیامک های دریافتی مالک قبلی سیم کارت پس از فروش می باشد. بنابراین هر چه زمان استفاده نشدن سیم کارت تا زمان خرید توسط شما بیشتر باشد، مشکلات شما در پاسخ به این تماس ها کمتر میشود.

 

سیم کارت کارکرده 0912 متعلق به چه شخصی است ؟

یکی از مسائلی که هنگام خرید سیم کارت کارکرده باید مورد توجه شما باشد، مالک قبلی سیم کارت و زمینه ی استفاده سیم کارت میباشد. اگر مالک سیم کارت در حوزه کاری خود از سیم کارت استفاده کرده باشد، تماس های زیاد دریافتی باعث سرخوردگی و پشیمانی خریدار میشود. همچنین اگر مالک سیم کارت با استفاده از این خط مرتکب کار خلافی شده باشد دردسر های زیادی را برای مالک جدید بوجود میاورد.

 

جمع بندی

با توجه به مطالب گفته شده در تیتر های بالا اگر توان مالی خرید سیم کارت صفر را دارید اصلا تردید نکنید اما اگر قیمت سیم کارت برای شما اهمیت دارد به نکاتی که عرض کردیم توجه کنید و بعد از اطمینان خاطر کامل سیم کارت را خریداری کنید تا با مشکل مواجه نشوید.

 

 

منبع :وبلاگ رندباز