سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هدیه ایرانسل به مناسبت دهه فجر

اپراتور ایرانسل به عنوان اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال کشور عزیزمان ایران ،  هر سال به مناسبت های گوناگون برای محبوبیت بیشتر بین کاربران و همچنین رساندن حسن نیت خود نسبت به مشترکین و پیشرفت در خدمات رسانی ، بسته های تخفیف را ارائه میکند که یکی از آنها هدایای ویژه به مناسبت دهه فجر است و با رسیدن سالگرد این دهه مبارک بسته های رایگان را برای کاربران ایرانسلی در نظر می گیرد .  به گزارش روابط عمومی ایرانسل ، به مناسبت گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد دهه فجر انقلاب اسلامی ، اپراتور ایرانسل هدیه بسته اینترنتی و مکالمه را برای مشترکین دائمی و اعتباری خود تدارک دیده است و افراد دارای سیم کارت ایرانسل در مدت زمان محدود و مشخص شده میتوانند اقدام به فعال سازی بسته های ارائه شده کنند.

 

هدیه ایرانسل به مشترکین

یکی از هدایای ارائه شده ایرانسل شامل 45 گیگابایت اینترنت همراه ایرانسل میباشد . نحوه فعالسازی به صورت ذیل است :  

بسته اینترنتی رایگان 45 گیگابایتی ایرانسل : این بسته به مدت ده روز دهه فجر یعنی از 12 بهمن تا 22 بهمن 1402 قابل استفاده است . برای فعال سازی بسته اینترنت 45 گیگابایت تمامی مشترکین ایرانسل می توانند ، با مراجعه به سوپر اپلیکیشن ایرانسل من و انتخاب گزینه ( تکان شگفت انگیز ) تلفن همراه خود را تکان دهند و پس از این عملکرد بسته اینترنتی به صورت خودکار برایشان فعال میشود . لازم به ذکر است که هدیه بسته اینترنتی تنها به 450 نفر از مشترکین ایرانسل تعلق میگیرد . پس اگر شما هم یکی از مالکان سیم کارت دائمی و یا سیم کارت اعتباری ایرانسل هستید و میخواهید از این هدیه ویژه بهره مند شوید در مدت زمان ارائه شده سریعا اقدام به فعال سازی کنید تا یکی از 450 نفر خوش شانس باشید .

 

ایرانسل  50 + 5 هدیه بسته مکالمه

دومین هدیه ای که ایرانسل برای مشترکین خود در نظر گرفته 5 دقیقه مکالمه درون شبکه ای است . مشترکین ایرانسل میتوانند با فعالسازی بسته مکالمه به ازای هر پنج دقیقه مکالمه در هر تماس داخلی ، 50 دقیقه ادامه آن مکالمه را از اپراتور ایرانسل هدیه بگیرند . برای فعالسازی بسته مکالمه کافیست با شماره گیری کد دستوری #2*1*444* از این هدیه مکالمه بهره مند شوند .

 

شرایط و قوانین مهم

فعال سازی بسته اینترنت و مکالمه رایگان از طریق روش های بالا فقط به افرادی که دارای سیم کارت دائمی و سیم کارت اعتباری ایرانسل هستند تعلق میگیرد  ، و مشترکین اپراتور های دیگر نمیتوانند با استفاده از این روش ها بسته های رایگان دریافت کنند .

مدت زمان استفاده از هر دو بسته شگفت انگیز رایگان ایرانسل محدود است و مشترکین می توانند از پنجشنبه 12 بهمن سال 1402 بسته ها را فعال کنند و تا روز یکشنبه به تاریخ 22 بهمن 1402 از بسته اینترنت و مکالمه رایگان بهره مند شوند .

 

 

منبع :وبلاگ رندباز