سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بسته های مقرون به صرفه همراه اول و ایرانسل

با پیشرفت اپراتور ها و گسترش پوشش نسل چهارم اینترنت همراه ، شاهد افزایش سرعت اینترنت تلفن همراه نسبت به اینترنت های ثابت هستیم . از سوی دیگر بسیاری از افراد هستند که به علت جا به جایی های شبانه روز نیاز به دسترسی اینترنت دارند . همچنین بسیاری از کاربران در نقاط دور افتاده با سرعت پایین اینترنت ثابت دست و پنجه نرم میکنند و در مدت زمان اوج استفاده از اینترنت ساعت های دشواری را سپری میکنند . به همین دلیل در چند سال اخیر اینترنت همراه بین مشترکین بسیار محبوب شده است و افراد با خرید بسته های اینترنت همراه کارهای خود را انجام می دهند  . اما مشکلی که اکثر کاربران اینترنت همراه دارند هزینه های زیادی است که افراد به صورت روزانه ، هفتگی و یا ماهانه صرف خرید بسته اینترنتی میکنند و از بسته های مقرون به صرفه اینترنتی اپراتور ها اطلاعی ندارند. در این مطلب شما را با این بسته های اقتصادی آشنا می کنیم.

 

معرفی بسته های اینترنتی بلند مدت و کوتاه مدت

 

بسته بلند مدت اینترنت همراه اول :

بسته اینترنت 15 گیگابایتی : بسته اینترنت 15 گیگابایتی همراه اول گران ترین بسته اینترنت برای مشترکین همراه اول است که به مدت 4 ماه قابل استفاده میباشد . این بسته با پرداخت هشتاد و سه هزار و پانصد (83.500) تومان برای مشترکین همراه اول فعال میگردد و با این اوصاف قیمت هر گیگابایت از این بسته معادل پنج هزار و پانصدو شصت و شیش 5،566 تومان محاسبه میشود .

دومین بسته بلند مدت فعلی که هم اکنون در سایت همراه اول موجود میباشد شامل 12 گیگابایت حجم که به مدت دو ماه قابل استفاده است و بدون احتساب ارزش افزوده به قیمت 61،500 تومان فعال میگردد. با استفاده از این بسته هر یک گیگ اینترنت معادل 5،158 تومان محاسبه میشود که در مقاسه با بسته 4 ماهه 15 گیگابایتی اندکی ارزانتر میباشد.

 

بسته بلند مدت اینترنت ایرانسل :

بسته اینترنت 15 گیگابایتی ایرانسل بیشترین حجم را در اختیار مشترکین این اپراتور قرار می دهد. ارزش این بسته اینترنتی بدون احتساب ارزش افزوده 83،500 تومان میباشد که مشترکین به ازای هر یک گیگ اینترنت معادل 5،566 تومان پرداخت می کنند.

دومین بسته بلند مدت اینترنت ایرانسل بسته 10 گیگابایتی برای مصرف دو ماه می باشد که مشترکین ایرانسل برای فعالسازی آن مبلغ 48،500 تومان را بدون احتساب ارزش افزوده پرداخت می کنند. با فعال کردن این بسته قیمت هر یک گیگ اینترنت معادل 4،850 تومان برای مشترک میباشد.

 

 بسته یک ماهه اینترنت همراه اول و ایرانسل :

خرید بسته های یک ماهه اینترنت برای افرادی که مصرف متعادلی دارند مقرون به صرفه می باشد. این اپراتور ها برای بسته های یک ماهه 5 تا 7 گیگابایت اینترنت در نظر گرفته اند.

ارزانترین بسته یک ماهه این اپراتورها 14،100 تومان برای یک گیگ اینترنت می باشد که برای بسیاری از مشترکین مقرون به صرفه نمیباشد و ترجیح می دهند از بسته هایی با حجم بیشتر استفاده کنند.

بسته ماهیانه 5 گیگابایتی این اپرانورها 31،700 تومان میباشد، یعنی مشترکین با فعالسازی این بسته ها به ازای هر یک گیگ مبلغ 5،428 تومان پرداخت میکنند. بسته ماهیانه 4 گیگابایتی با مبلغ 28،600 نیز برای مشترکین فراهم شده است که با فعال کردن آن قیمت هر یک گیگابایت اینترنت معادل 7،150 تومان برای مشترکین محاسبه میشود.

بسته ی دیگری که این اپراتورها برای مصرف ماهیانه در اختیار مشترکینشان قرار داده اند بسته اینترنت ماهینه دو گیگابایتی می باشد که با قیمت 18،800 تومان به فروش می رسد. یعنی مشترکین با فعالسازی این بسته به ازای هر یک گیگ مبلغ 9،400 تومان پرداخت می کنند.

 

بسته های اینترنت کوتاه مدت همراه اول و ایرانسل :

این بسته برای افرادی که بیشتر از اینترنت ثابت استفاده می کنند و برای یک روز تا یک هفته به اینترنت ثابتشان دسترسی ندارند مناسب است. اپراتورها این بسته ها را از حجم 60 مگابایت روزانه تا 6 گیگابایت هفتگی عرضه می کنند .

این اپراتورها برای مصرف هفتگی هم بسته های مختلفی را تعریف کرده اند که بهترین بسته برای مشترکین همراه اول بسته هفتگی 1،5 گیگابایتی به مبلغ 14،700 تومان می باشد. مشترک همراه اول با فعالسازی این بسته مبلغ 9،800 تومان به ازای هر یک گیگ اینترنت پرداخت می کند.

برای اپراتور ایرانسل به صرفه ترین بسته برای مشترکین، فعالسازی بسته هفتگی 5 گیگا بایتی به مبلغ 24،200 می باشد. با استفاده از این بسته مشترکین به ازای هر یک گیگابایت اینترنت مبلغ 4،840 تومان پرداخت می کنند.

بهترین بسته روزانه همراه اول بسته 750 مگابایتی می باشد که با قیمت 7،940 تومان به فروش می رسد.

برای مشترکین اپراتور ایرانسل بسته روزانه 2،5 گیگا بایتی اقتصادی ترین بسته از نظر پرداخت به ازای هر یک گیگ اینترنت می باشد. این بسته روزانه با قیمت 12،600 تومان به فروش میرسد یعنی مشترک به ازای هر یک گیگ اینترنت روزانه مبلغ 5،040 تومان پرداخت می کند.

 

منبع : وبلاگ رندباز