سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هدیه همراه اول به مناسبت دهه فجر

اپراتور همراه اول به عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور کشور همانند دیگر اپراتور ها سالانه هدایایی را به قصد قدر دانی از کاربران همراه اول و همچنین گرامیداشت مناسبت ها ارائه میدهد ، قطع به یقین دهه فجر یکی از مراسم باشکوهی است که با فرا رسیدن این ده روز افراد با همیاری یکدیگر این دهه را در مکان های مختلف جشن میگیرند . یکی دیگر از مناسبت هایی که برای مردمان کشور عزیزمان ایران بسیار عزیز و محترم است روز بزرگ مسلمانان، عید مبعث می باشد . به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران ، اپراتور همراه اول به مناسبت گرامیداشت چهل و پنجمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و در پیش بودن عید مبعث ، بسته های ویژه ترکیبی به تمام مشترکین دائمی و اعتباری خود ارائه می دهد . برای کسب اطلاعات بیشتر درباره بسته های ترکیبی همراه اول و همچنین نحوه فعالسازی بسته ها در ادامه این مطلب با ما همراه باشید .

 

بسته تخفیفی همراه اول

اپراتور همراه اول برای تمامی کاربران دارای سیم کارت دائمی همراه اول و سیم کارت اعتباری همراه اول و همچنین مشترکین انارستان یک نوع بسته ترکیبی با تخفیف 60 درصدی به مناسبت گرامیداشت دهه فجر و عید مبعث ارائه کرده است که شامل دقایقی مکالمه درون شبکه و ده گیگابایت اینترنت می باشد .

بسته ترکیبی

بسته ترکیبی همراه اول شامل ده گیگابایت اینترنت با مدت زمان استفاده در ده روز یعنی از پنجشنبه 12 بهمن تا شنبه 22 بهمن 1402 می باشد . همچنین با خرید این بسته 600 دقیقه مکالمه به مشترکین تعلق میگیرد و اگر در تاریخ قید شده از این بسته استفاده نشود بعد از فرا رسیدن 22 بهمن ماه بسته ترکیبی دیگر قابل استفاده نیست .

مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول میتوانند بسته ده گیگابایت اینترنت و 600 دقیقه مکالمه به صورت ترکیبی را به قیمت 39 هزار تومان با شمارگیری کد دستوری  #671*100* (ستاره 100 ستاره 671 مربع) دریافت کنند .

مشترکین انارستان نیز قادر به خرید این بسته ترکیبی با قیمت 27 هزا تومان از طریق شماره گیری کد دستوری #6671*100* (ستاره 100 ستاره 6671 مربع) هستند .

 

شرایط و قوانین مهم

لازم به ذکر است مدت زمان فعال سازی این بسته محدود است و مشترکین همراه اول که قصد خرید و فعالسازی بسته ترکیبی با تخفیف 60 درصدی به مناسبت دهه فجر و عید مبعث را دارند با توجه به روش های بالا میتوانند از پنجشنبه 12 بهمن ماه تا شنبه 22 بهمن ماه 1402 اقدام به خرید کنند و در مدت زمان ذکر شده میتوانند از بسته استفاده کنند .

توجه داشته باشید که روش های خرید بسته ترکیبی تیتر بالا فقط مختص به مشترکین همراه اول بوده و مشترکین دیگر اپراتور ها نمیتوانند با استفاده از روش های ذکر شده برای فعالسازی بسته ترکیبی ، تخفیفی اقدام کنند .

 

منبع : وبلاگ رندباز