سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هدیه ایرانسل به دارندگان سیم کارت 4G

اگر شما هم یکی از مشترکین ایرانسل هستید که از اینترنت تلفن همراه خود با شبکه 3G استفاده میکنید و سرعت پایین اینترنت شما را آزرده خاطر کرده است میتوانید با مطالعه این مطلب شبکه سیم کارت ایرانسل خود را به 4G تبدیل کنید و از سرعت بالای اینترنت لذت ببرید .

اپراتور ایرانسل نیز مانند دیگر اپراتور ها با موافقت وزارت ارتباطات و فناوری کشور سالانه خدماتی را به قصد پیشرفت در حوزه کاری و همچنین رفاه حال کاربران و مخاطبین ایرانسل از سرعت اینترنت و آنتن دهی و .... ارائه میدهد.

حال اپراتور ایرانسل با رونمایی شبکه نسل 4 یا 4G  برای کاربران ایرانسل که دارای خطوط 3G ایرانسل هستند و قصد تبدیل سیم کارت 3G به 4Gرا دارند هدیه ای را در نظر گرفته است .

 

هدیه و مزایای تبدیل سیم کارت 3G به 4G

اگر تلفن همراه شما از فناوری 4G پشتیبانی میکند میتوانید با چند روش ساده ساده سیم کارت خود را از 3G به 4G تبدیل کنید . ناگفته نماند که پس از انجام این کار آنتن دهی سیم کارت شما و همچنین سرعت اینترنت تلفن همراهتان چندین برابر خواهد شد که این مورد میتواند از مزایای تبدیل سیم کارت به نسل 4  باشد . لازم به ذکر است که اپراتور ایرانسل برای مشترکین سیم کارت دائمی ایرانسل و سیم کارت اعتباری ایرانسل که  قصد انجام این کار را دارند هدیه ای شامل 14 گیگابایت اینترنت ارائه داده است .

14 گیگابایت اینترنت رایگان ایرانسل

همانطور که عنوان شد اگر شما هم یکی از مالکین سیم کارت ایرانسل هستید و میخواهید از مزایای 14 گیگابایت اینترنت رایگان ایرانسل بهره مند شوید لازم است عرض کنیم این عملکرد تنها به واسطه تبدیل سیم کارت 3G ایرانسل شما به 4G صورت میگیرد .

مشترکین ایرانسل دارای خطوط 3G پس از تبدیل به 4G میتوانند با شماره گیری کد دستوری #11*555*(ستاره 555 ستاره 11 مربع) از 14 گیگابایت اینترنت رایگان ایرانسل به مدت 30 روز بهره مند شوند .

 

نحوه تبدیل سیم کارت ایرانسل به نسل 4 (4G)

ایرانسل پنج  روش را برای کسانی که قصد تبدیل سیم کارت خود به نسل 4 را دارند سه روش ارائه داده است . این سه  روش به صورت ذیل است :

تعویض سیم کارت : همانطور که میدانید زمانی که از نسل های جدید ایرانسل رونمایی میشود در بازار خرید و فروش دیگر نسل های قدیمی خطوط وجود ندارد. بنابراین کسانی که قصد خرید سیم کارت جدید را دارند می توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان و یا نمایندگی های ایرانسل سیم کارت جدید تهیه کنند که تمامی خطوط با نسل 4 به فروش میرسد .

تبدیل سیم کارت به 4G از طریق اپلیکیشن ایرانسل من : ساده ترین روش برای تبدیل خطوط به نسل 4 مراجعه به اپلیکیشن ایرانسل من است . مشترکین ایرانسل میتوانند پس از نصب ایرانسل من منوی سمت راست صفحه را باز کرده سپس روی گزینه خدمات سیم کارت کلیک کرده و از بالای صفحه گزینه تبدیل سیم کارت به 4G را انتخاب کنند .

مراجعه به نمایندگی های ایرانسل : در این روش کاربران ایرانسلی میتوانند با مراجعه حضوری به نمایندگی های ایرانسل و درخواست از کارمندان سیم کارت ایرانسل خود را به نسل 4 تبدیل کنند .

نکته : اگر برای تبدیل سیم کارت خود به 4G از طریق اپلیکیشن ایرانسل من اقدام کنید کاملا رایگان انجام میشود ولی اگر قصد مراجعه به دفاتر نمایندگی ایرانسل را دارید مبلغ 8000 تومان را باید بپردازید .

مراجعه به فروشگاه ایرانسل : یکی دیگر از روش های تبدیل سیم کارت 3G به 4G مراجعه به سایت www.shop.irancell.ir می باشد . توجه داشته باشید مشترکینی که این روش برای کسانی که تلفن همراهشان از فناوری 4G پشتیبانی میکند کاملا رایگان است و در غیر این صورت مشترکین باید مبلغ 8000 تومان را پرداخت نمایند .

استفاده از کد دستوری : آخرین روشی که برای تبدیل سیم کارت 3G به 4G ایرانسل ارائه شده است و نیاز به اینترنت ندارد شماره گیری کد دستوری #34*555* (ستاره 555 ستاره 34 مربع) می باشد .

 

منبع : وبلاگ رندباز