سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آغاز حراج شماره های رند همراه اول

در حال حاضر اپراتور همراه اول به عنوان مالک بیشترین و گران ترین سیم کارت های عرضه شده در کشور شناخته  شده است . جالب است بدانید بخش بزرگی از خطوط گران قیمت همراه اول به علت رند بودن شماره سیم کارت می باشد که امروزه بین کاربران بسیار محبوب شده است . به همین خاطر اپراتور همراه اول در طول سال یک الی چند بار برای متقاضیان سیم کارت رند همراه اول جشنواره های تخفیفی را ارائه میدهد و سیم کارت های رند خود را در این جشنواره به حراج میگذارد ، تا افراد متقاضی سیم کارت رند همراه اول با قیمت مناسب تری این نوع خطوط را خریداری کنند .

 

آغاز دور جدید حراج شماره های رند همراه اول

اگر سیم کارت دائمی همراه اول و یا سیم کارت اعتباری همراه اول از شماره های رند برخوردار باشند ، نه تنها ارزش مالی این خطوط بالاتر میرود  بلکه به علت خاص و منحصر به فرد بودن خطوط ، این نوع سیم کارت بین کاربران طرفداران زیادی پیدا کرده و بسیار محبوب شده اند . محبوبیت فوق العاده سیم کارت های رند همراه اول باعث شده تا سوء استفاده گران زیادی جذب بازار خرید و فروش شوند و این موضوع باعث شده تا به صورت مستقیم و غیر مستقیم قیمت سیم کارت های رند همراه اول افزایش بسیاری داشته باشند . به همین دلیل اپراتور همراه اول در سال های گذشته با راه اندازی سامانه حراج شماره های رند همراه اول نسبت به عرضه این نوع سیم کارت و فروش آنها از طریق حراجی اقدام نموده است .

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران ، دور جدید حراج شماره های رند همراه اول با شروع دهه فجر یعنی از پنجشنبه 12 بهمن 1402 آغاز شد و متقاضیان میتوانند برای مشاهده و شرکت در حراج به سامانه حراج  (rond.mci.ir)نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور مراجعه کنند.

 

قوانین و مقررات 

1- شرکت کنندگان در فرایند حراج سیم کارت رند باید از تمامی قوانین و مقررات همراه اول اطلاعات کافی را داشته باشند . از جمله این قوانین (رعایت سقف مجاز واگذاری سیم کارت های دائمی و اعتباری تا حداکثر ده عدد سیم کارت فعال برای هر شرکت کننده ) می باشد .

2- نظارت بر حسن اجرای این آئین نامه بر عهده کارگروه واگذاری شماره های رند همراه اول خواهد بود

3- هرگونه مالیات ، عوارض و نظایر آن به عهده خریدار خواهد بود .

4- مالکیت معنوی اطلاعات موجود در حراج شماره های رند متعلق به اپراتور همراه اول بوده و هرگونه سوء استفاده پیگرد قانونی دارد .
5- برای شرکت در حراج شماره های رند همراه اول ، شرکت کنندگان موظفند ودیعه را به عنوان تضمین شرکت در حراج پرداخت کنند که این موضوع به معنای توافق کامل و پذیرش شرایط و ضوابط تعیین شده تعلق میگردد .

6- اپراتور همراه اول در پذیرش و یا رد تمامی پیشنهادات قیمت مختار و مجاز است .

7- وارد کردن اطلاعات خواسته شده در سامانه به صورت صحیح و شناسنامه ای الزامی است . مسئولیت صحیح بودن اطلاعات در زمان ثبت نام علی الخصوص شماره تلفن همراه ، شماره شبا ، شماره حساب ، شماره ملی به عهده شرکت کننده در حراج می باشد . و اپراتور همراه اول هیچ گونه مسئولیتی را در خصوص عدم توجه برنده به عهده نخواهد گرفت .

8- شرکت در حراج شماره تلفن‌های رند بر مبنای پذیرش قوانین و آئین نامه‌های موجود در مورد اشتراک تلفن همراه، تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت می ‌پذیرد .

9- جهت صدور فاکتور و ثبت در سیستم، لازم است اطلاعات هویتی وارد شده توسط شما مطابق با اطلاعات ثبت احوال باشد. همچنین در صورت عدم وجود تصویر کارت ملی نفر برنده در سامانه مدیریت اسناد همراه اول، لازم است تا بارگذاری تصویر کارت ملی انجام شود. در صورت وجود مغایرت در اطلاعات هویتی یا عدم بارگذاری تصویر کارت ملی، امکان واگذاری سیم کارت به نفر برنده وجود ندارد . 

 

 

منبع :وبلاگ رندباز